Dansar i april

lugg, tofs, kamm, check
ventilationssystemet hos mamma är lite bristfällig. Eller ja, det där med öppna fönster är sådär med 4 innekatter, och antalet myggnät är cirka många för få. Låg och kved i skuggan idag när jag tvingat på mig klänning, strumpbyxor och knästrumpor. Sedan åkte vi impala med rutorna nere och då hann jag faktiskt bli kall i några sekunder. Nu är jag hemma i värmen igen och då frågade någon om jag ville ha en kall öl. ja tack gärna. 
 
ville visa er min snygga frisyr egentligen, men kom på att det finns mer i livet än hår. och sen så var photobooth sådär på att knäppa bild. 
typ sådär "hej jag har åkt en 60tals-jänkare med rutan nere" look. Det ser gulligare ut i verkligheten, jag lovar! 
och ps här är alltså den nya klänningen på. den var väldigt kort. men jag överlever (jag gillar mina ben, ganska mycket)
 
imorgon bitti åker jag hem! då återkommer jag med mer historier om verkligheten. KRAM!