Dansar i april

Vad jag gör när jag vaknar innan 7
Halloj! Just nu sitter jag hos en kompis och vi ska just läsa i varsina skönlitterära böcker. Egentligen borde jag bara kämpa med min sista inlämning denna läsperiod som ska in på torsdag, men jag känner att min kärlek för böcker är för stor för att tacka nej till att hänga i ljus lägenhet i Majorna och läsa Game of Thrones.
Tänkte berätta lite om mina morgonsysslor. Är ju väldigt morgonpigg av mig så när jag vet att jag ska iväg på dagen brukar jag försöka hinna med en del först. Så blev det i söndags när jag skulle iväg klockan 10 men ändå vaknade strax innan 7 på morgonen. 
Började allt med att måla naglarna samtidigt som jag läste bloggar. Här syns att jag hade lite beslutsångest gällande färg.  Hade bestämt mig att göra alla olika nyanser och olika mycket glittriga.
Dricka kopiösa mängder té och läsa. Här syns också att jag bestämde mig för marinblå lack på naglarna.
Plattade det trassel som är mitt hår. Spände luggen då den inte var särskilt samarbetsvillig 
Sjukt svårt att med bild illustrera att man stretchar dårå? Men det gjorde jag också i alla fall.
 
Och så två saker som jag haft komplex för innan men som jag tycker är ganska så väldigt okej.
Mina korta nedbitna naglar som blir ännu kortare och nedbitna inför stora inlämningar 
och det småfjun som jag får på benen eftersom jag är så dålig på raka mig. blåmärken och sår och gamla ärr
 
Hoppas att ni alla har en fin måndag! nu är det verkligen det sista av mina inlämningar som jag bara ska kötta, kötta kötta och sen är jag så himla pepp på denna tiden som kommer, som är lite lugnare, och lite mer tid åt det jag älskar att göra. Kram!