Dansar i april

om start, omstart, om mig
IMG_5647
  1. hur gammal är du? 18
  2. hur gammal känner du dig? 18
  3. vilken film såg du senast? alice i underlandet
  4. vem ringde du senast? Emily 
  5. Är du rädd för blod? nej men jag får panik när folk jag bryr mig om gör illa sig
  6. beskriv platsen du befinner dig på just nu i ett rum med svarmålade väggar, med glitter och slingor, på en röd hörnsoffa med tända ljusstakar tillika spritflaskor och en Emily bredvid mig 
  7. vilken färg är domineranade i din gaderob? ej en färg, men blommigt?
  8. när vaknade du idag? ganska exakt klockan 7 klev jag ur sängen för morgonyoga, men jag snooz:ade nog för första larmet går 6.45
  9. vilken är din favorithögtid? julen, som är min familj, ljuset i vinterns eviga mörker, och ett tillfälle att ge till dem jag älskar 
  10. vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? antingen just här, eller i Paris
  11. vad lyssnar du på just nu? The General - Dispatch (lyssnar på min 'starred' på spotify.. intressant)
  12. vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi? avokado, jordnötssmör, pasta, frön och bearnaisesås (Rydbergs vanliga är vegansk)
IMG_6481

18 saker jag gillar
♥ innetofflor ♥ färgpennor ♥ glitter ♥ vimplar ♥ texter som skrivs sent på natten och tidigt på morgonen ♥ älta kärlek med vänner ♥ långa fikastunder ♥ sena kvällar i skolan ♥ tågresor ♥ pussar på kinden ♥ yoga på morgonen ♥ dans på kvällen ♥ knapprande mot tangenterna ♥ att göra en attitude och känna vighet i ryggen ♥ att ringa min mamma ♥ att spå idéer till bloggen, skolan och annat kreativt ♥ blommiga kjolar ♥ höga klackar
IMG_6544
vad denna blogg kommer handla om 
veganism, göteborg, feminism, känslor, blommigt, 60-talsspiritualism
 
#1 - Sandra Lundin

Haha trodde först att det stod saker du inte gillar och började fundera på varför du hatade alla de där fina sakerna ;)

Svar: haha var tvungen att dubbelkolla nu! skönt att jag faktiskt inte har lurat alla :))
Isolde