Dansar i april

my feminist kitchen
kul att lyssna på silvana imam i studentkorridorskök och baka kolakakor för att en glömde att köpa ingredienser till något mer vettigt (köpte socker, smör och mjöl och hade sirap hemma. trodde väl att alla kakor var någon magisk mix av dessa). Insåg att jag och ugnen fortfarande inte är vänner så efter första satsen var klar bestämde jag mig att degen nog var godare än den färdiga produkten och tog in bunken till mitt rum för att läsa bloggar, chatta, slappa och försöka komma på vadfan jag ska skriva om. 
Så jag tänkte fråga er, vad undrar ni? typ fråga på om mig eller om mitt politiska intresse eller om min grymma stil (som annars kallas "orkar jag ha klackar på mig idag")
 
som belöning får ni det som än så länge är min spellista för 2015. de senare låtarna har jag inte hunnit tröttna på ännu så de rekommenderar jag allra mest. klickeliklick precis här
 
har ni hunnit glömma bort hur jag ser ut så ser jag ut såhär vissa dagar
IMG_5634
 och såhär andra dagar
IMG_5638
 och när det är inlämning om tre timmar och jag sovit med kläderna på ser jag ut såhär