Dansar i april

Vad jag åt i Berlin
Tredje gången gilt då. Ett stort tack till mobilappen som raderat mina halvfärdiga inlägg två gånger då jag låste mobilen för att bl.a byta tunnelbana och köpa kaffe. Not så bra för the running lifestyle. Nåväl.
har alltså ätit en hel del i Berlin och ni vill väl se det pga jag är en bra matförebild!
 
Första dagen åt vi italienskt och jag tog ricottafylld gnocchi med ost å spenatsås. 
Dag två åt vi också pasta, fast på lunchställe  Jag tog för mig av pasta penne med tomatsås  kanderade mandel och annat gott ( minns ej men den var liksom lite söt ) 
dag tre även italiensk. Dock ej pasta *framsteg* 
Åt en skaldjursrisotto. Aldrig ätit röd risotto förut och jag vet ej? Den var god men något som fattades?
onsdagen åt jag (läs fotade) till och med middag, och verkligen ur min comfort zone om man dömer de tidigare bilderna. Men nej! Älskar indiskt så det var ej läskigt.
vi fira sista kvällen för en kompis, Linda, som skulle åka hem för att fira en släktings student. Jag hade mashroom paneer. Vilket är som det låter om du ätit indiskt förut, svamp och ost. 
torsdag lunch hade jag resans första falafelrulle som var för god för foto. Till middag skulle vi till någon klassisk tysk, men de hade bommat igen. Tur att vi hade hamnat på typical hipsterställe i Berlin, så fanns massa billiga mysställen.
åt vietnamesiskt, udon med tofu. 
Vi bad en som jobbade där att fota med systemkamera och det var ur fokus och de bakom oss syntes mer vilket de utnyttjade för roliga grimaser. Lovar att visa sen om jag får tag i bilden från emma.
även fredag åt jag Falafel till lunch *hehe* men de var så griniga där så åt jättesnabb och sprang sen iväg. Aja, kosta bara 4.50€ så.
middag var på superturistiga mexikansk ställe
 Åt burrito och drack en rom sour. Hela bordet fick shots sen och jag råkade dricksa kyparen innan jag fått tillbaka växel så dricksade generöst :):)
Efter mat på fredagen dansade vi massor och på lördag reste vi hem. Då åt jag choklad. Och en macka på färjan då.
 
Kramar från soliga stockholm! 
#1 - Amanda

Mycket gott!

Svar: mycket! att äta på restaurang i fem dagar är verkligen underskattat ;)
Frida

#2 - ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

Svar: ja verkligen!
Frida