Dansar i april

Berlin! del ett av sjuttioelva
Hej! Nu har jag just vaknat i vårt hotellrum i Berlin. Jag är på studieresa, så hela kommande veckan kommer bestå av att titta på byggnader runt om i stan. *cool arkitektstudent*. Tänker att ni kommer bli så in i skottans spammade av bilder efter veckan, men är lite lycklig för betyder att jag har bloggmaterial for-ever-and-ever. 
 
Hursom! Igår kom vi in runt halv sju, men jag var så trött efter att ha firat avslutning på Chalmers lite för många dagar i rad. Så vi åt middag på närmaste restaurang, fick skämmas som dåliga turister eftersom kyparen hade noll engelskakunskaper, men fick samtidigt njuta av icke-turistig-restaurang ute i kanten av stan. Det var pastaplace och de hade gnocchi. Alltså var min dag perfekt. 
 
Tänkte i alla fall slå ett slag för mitt instagramkonto, för där kommer bilderna med jämn mellanrum, istället för som i bomb som de kommer att komma här. Isoldedansar heter jag. Här är t.ex en bild på min mat. Nu ska jag äta hotellfrukost! toodiloo
 
obs ej vegan, men alltså look at it. Inte ens lite skammig.