Dansar i april

I don't have places to be I have places to go
Kallar denna look jag ska resa idag. Vill inte se för sminkad ut pga kommer svettas i laster när jag packar/reser men vill se "fräsch" ut när jag åker tåg. för att fräschhetshets (läs fräsch-het's-hets) och för att you never know kanske träffar the one på tåg. eller. ah. 
baskar i sol
visar kärlek till hemstadis. har gett upp SPF på ärret och bestämt att mitt face är för viktigt för fula ärr, så lets go tape. 
*letar febrilt upp gammal bild med sol och fräschhet* Jag har två frågor till er. Varför klippte jag håret, och när det började se OK ut, varför klippte jag lugg? MVH vill kunna ha mittbena igen, MVH vill ha hår ner till brösties igen.
 
jag just nu
-tandläkarskräckshetsar. har iofs inte borstat tänderna sämre än förr men dricker ju mer öl. (mvh förtjänar inte såhär bra emalj & saliv pga HATAR att borsta tänderna pga "bestämde" mig för att få panikattack under tandborstning en gång, och nu är det permanent triggande område) har borstat tänderna i typ 5 min, vägrar äta, och ska borsta en gång till innan jag går ifall luften är farlig. Det ilade i en tand här om dagen när jag drack isvatten. fick panik.
- packar inte. har typ slängt halva min gaderob och alla skor i min väska, sen kom jag på att jag har klänningar också, så tryckte ned dem också. och 3 bikinis. tycker att en-och-en-halv månad i stockholm är alldeles för länge. 
- läser igenom alla blogginlägg som jag missade när jag hade data-torka och i princip bara läste och hängde och drack öl. så om ni får kommentarer på inlägg från veckor tbx vet ni varför
- längtar till vinter och snowboard
- funderar hur jag ska göra bloggis bästis place to be. tänker typ: mer politik & feminism, mer klädtips, mer OOTD, och lite träning & tips kring snowboard och longboard. 
- funderar om jag ska våga åka longboard igen. men typ rädsla är det farligaste när en åker, så borde verkligen inte om jag inte känner mig säker än. kanske på plan mark. 
 
hälsar nog in på bloggen snart! ONSDAGSNYP och SÅ