Dansar i april

lördag, söndag, tenta, tisdag
det har ju hunnit gå ett par dagar. Beklagligt nog har tekniken i studentlyan inte riktigt varit på min sida. Först kommer jag hem till en mus, som innan lovet funkade helt perfekt, som har havererat. Samtidigt lyckas jag inte klura ut hur jag ska få min router att ge laptopen wifi.Inte riktigt passande att detta skulle hända när jag hade en massa viktiga saker att ta tag i sedan jag kom hem från semester. Nåja. Jag lyckades i alla fall få Wifi att funka genom att dra ur kontakten till den stationära datorn. Vet inte hur detta gick ihop men gjorde gjorde det och jag får bara tacka min problemlösande hjärna. 
 
hemma i stockholm var det ett riktigt krig att få ihop resväskan, trots att jag hade packat ganska lite upp. Och i och med nyårslöftet att sluta småspendera och sluta samla skit, så kändes det ju inte så roligt med alla prylar. Men jag jobbar på att sortera det jag behöver, vill ha, och det jag sparar fast aldrig använder. Det får bli en del #2 i nyårslöftet om sparsamt levande. 
 
IMG_6614
IMG_6612
en hel del som bestämt inte skulle få plats i väskan gjorde att jag fick uppgradera till en större på hjul. Ryggen tackar nog ändå såhär i efterhand. Och nu börjar lilla lyan ändå kännas som hemma! så vad sägs om en rundvandring snart?