Dansar i april

dagbok första veckan på året
1/1-2015
änsålänge har jag hållt i mina nyårslöften. Kanske då den enda som suttits i beprövning är att skriva dagbok. Kanske har jag redan brutit #7, men det är ett löfte jag ska jobba på.
Jag minns när vi var små på nyårsafton brukade jag öva på att skriva det nya året massor på papper så en inte gjorde fel i skolan sen. 
Jag skrev nästan 2014 just. Men jag klara mig. 
Heja 2015, nu kör vi!
 
2/1-2015
Andra dagen på året, första dagen på Ung Vänsters veckokurs! Det är alltid lika underligt att skriva bland folk. Det ropas & hejas & jag ska vara väldigt inåtriktad för att kunna analysera & tänka. Men jag tänker att idag är jag glad.
 
3/1-2015
Tredje dagen på året, andra på Ung Vänsters veckokurs. Det är synd lite att jag bara hinner skriva mitt på natten, men jag får leva med att det är mycket som händer & jag inte ännu har fått in vanan att skriva varje dag. Nu ska jag lyssna på musik och sova och jag strecklyssnar på den låten. 
 
4/1-2015
fjärde dagen på året & jag undrar om jag kommer fortsätta räkna alla 365 dagar. Och jag undrar var de olika 365 dagarna kommer att ta mig. Änsålänge har jag hunnit se Stockholm och Motala och imorgon åker jag till Göteborg. Kommer jag hinna/orka ut ur landet en sväng, kommer jag sätta rekord för hur långt norrut jag någonsin varit? Vi får se
 
5/1-2015
femte dagen på året och jag pratar med Erik på Skype. Saknar den vännen. Undrar hur kärlek funkar, känns som om jag har för bra koll på den så får skuldkänslor istället
 
IMG_6240
6/1-15 
kom hem till GBG igår och det var en virvellvind av känslor. Jag kände mig stökig, dum och oälskad och saknade med ens att bo hemma. Men efter att städa mitt rum en stund och tänka lite om mina nyårslöften började det kännas bra igen. Jag flyttade ju till GBG för att plugga och starta MITT liv, och fy vad jag trivs här, så varför lämna allt som jag har byggt upp under hösten? Nu blir det en snabb sväng tillbaka till STHLM för bio, packa & allmänt häng. Sen börjar terminen i götet och jag är här permanent!