Dansar i april

så var det det där med håret då
Ni såg ju i senaste inlägget att det hade blivit några decimeter av med håret! Och så är det med det, när topparna skulle åka av insåg jag att de var så långa att det var få centimeter som fattades för att få en helt ny look. Och jag tror jag trivs ganska bra, det måste jag ändå, för det finns inte riktigt något att göra åt saken förutom att vänta och vårda!  
IMG_6989IMG_6992
och det gör jag ju. vårdar alltså. Försöker platta och style:a for special occasions only och när jag sätter det som på bilden är det platt i flera dagar och lockigt är inte fy skam det heller. 
 
många onsdagskramar!
#1 - lovisa

alltså SJUKT FINT! supernajs kombo av färg och klippning. håller själv på att spara ut min *naturliga hårfärg*, hoppas den är något i det här hållet! (vet ju inte om det är din naturliga, men ser lite så ut?)

Svar: hihi åh tack! försöker också få tillbaka min naturliga hårfärg, men det känns som att det blir mörkare än tidigare varje gång jag slutar färga det :/
Isolde