Dansar i april

footsteps on the city ground, you know the sound
IMG_6544
nu har det gått en helg, en helg som spenderades med att umgås med nära och kära, med att diskutera och inspireras av distriktsårskonferens, en helg med modiga beslut att lämna det som gör ont och fokusera på mig själv. En helg som jag påminner mig själv om det jag älskar, och det jag vill. Så därmed en önskelista i psykiska och fysiska ting. 

♥ en riktigt fin kalender
♥ receptbok
♥ energi för att orka långa dagar och långa nätter
♥ att-göra-listor som där samtliga lådor bockas av
♥ tid att pyssla
♥ tid att blogga
♥ en ny blogginriktning som är mer självklar, och mer inspirerande
♥ kramar från mina vänner
♥ energi att ta debatten, här och med andra med lika och väldigt olika åsikter
♥ svettiga danslektioner
♥ mysiga te-afton:ar med kära
♥ godkänt på fysik 2 provningen
♥ en familj som jag får träffa snart
♥ god mat i kylen och på spisen 

och vet ni vad? Jag tror jag ska få tag på detta så småningom, om än snart. 
söndagskramar, hoppas ni laddar upp ordentligt inför en grym vecka!