Dansar i april

den jag håller närmast.
Jag vet att jag har berättat hur svårt det är att veta vad som är bra för bloggen att få höra och vad som är bättre att jag håller tyst? Och jag tror nog att det är något varje bloggerska måste tänka på. Oavsett om hen skriver 3 inlägg om dagen, eller publicerar sporadiskt. Oavsett om hen har 10'000 läsare eller 3. Och jag tänker att något jag började med som ett nyårslöfte, är ett riktigt bra tips. Skriva dagbok. 
Jag har skrivit nästan varje dag sedan nyår, försökt skriva så noggrant det som hänt sedan sist och sedan mina känslor. Dagbokens poäng har två riktningar: den ena att jag ska minnas allt när det är så mycket som händer, och det andra att få ordning på mina tankar och känslor. 
Och det gör att jag dessutom får ut min skrivarlust även när livet kommer så mycket i vägen att jag knappt hinner skriva på bloggen.  
IMG_6996
något som gör det extra speciellt att skriva är att ha en fin bok och samma penna som är tillägnad boken. Jag har redan fått köpa en ny då bläcket tog slut, och det är knappt februari. 
många söndagskramar,
Frida
#1 - Sandra Lundin

Älskar också en fin skrivbok med tillhörande penna :)

Svar: jaa, det gör det hela så mycket mysigare :)
Isolde