Dansar i april

backpack
det säger ganska mycket om en, vad som alltid finns i ens väska? finns nog något ordspråk om det, men jag är ju inte någon höjdare på svenska. jag tänkte i vilket fall att ni skulle få ta en titt i min ryggsäck.  
IMG_7044
börjar med att tömma den. Min laptop följer mig nog överallt, tillsammans med diverse hygienprodukter, pennskrin, böcker, linjal och alla laddare. 
IMG_7048
zoomar in så ser vi att jag alltid har dagboken och någon läsbok med mig.  
IMG_7050
ansiktskrämen har jag haft ett tag, men efter vintern i Göteborg så började händerna klaga riktigt ordentligt, så nu är den där också. båda kan jag ge stort tips för, förövrigt, Nivea och Body Shop kommer de ifrån.  
IMG_7051
mitt lilla förstahjälpenskit
IMG_7057
med brustabbletter, plåster, halstabletter och ipren. Och numera kondomer. Att jag inte tänkte på hur bra de passar där? Denna ask har hjälpt mig själv och många vänner genom dagarna. 
bara detta tar ju en del plats i väskan, så jag förstår varför jag alltid har så svårt för att få med mig alla skolböcker. tur att arkitekturprogrammet inte har för många sådana ;) 
 
kram på er!