Dansar i april

rensar bland pärmarna
nu har jag äntligen gjort det jag behövde för att ha fungerande internet och stationär dator. Vilket betyder att det stora arbetet med att rensa bland mina foton kan fortsätta. Jag insåg att jag inte har ett så bra sorteringssystem på mina bilder (men glad över att ha ett ö.h.t) och att jag är alldeles för sentimental med mina bilder. Men jag har nu fått göra det som inte går att ångra, radera bilderna permanent. 
Det är ändå himla fint att få gå igenom gamla minnen på detta sätt. 
Samtidigt som jag lyssnar på Deep Purple. 
Känns verkligen som att hoppa 3 år bakåt i tiden, och måste erkänna att 15-åriga Frida nog hade lite bättre och välutvecklad musiksmak än 18-åriga. Orkar typ inte söka bland musiken som finns att erbjuda längre, utan tar bara de spellistor jag redan gjort. 
Nåväl. Såhär kan det se ut i bild för några år sedan.
IMG_9229IMG_5345IMG_9409IMG_9421IMG_9446IMG_0277
photoshoot med hunden i skogen, lite breadsticks, internationella kvinnodagen, och ett fotouppdrag jag hade för Stockholms Katthem. 
Insåg att de flesta (alltså alla utom 1) är mindre än året gamla. Nåväl. 
Stora kramar denna fina lördagseftermiddag!
#1 - Frida

Alltså så peppigt att se tillbaka på gamla bilder, tänk vad mycket en varit med om ändå...

sv: Men alltså fina människa!! Tack för dina ord om jobbigheter på uni, känns ändå fint att inte vara ensam för det är ju just en av sakerna som gör mest ont, i alla fall för mig. Och åh, jag ska absolut tänka på att göra saker som är jag, läsa mer och typ gå en yogakurs... Har märkt att en lagom dos med saker att se fram emot hjälper också. Kram!