Dansar i april

Don't think about making women fit the world -- think about making the world fit women.
Ni kanske inte tror att det hände, på grund av min totala tystnad kring det, men för två veckor sedan var det faktiskt internationella kvinnodagen. Jag var uppe i Stockholm över helgen, för att träffa familjen, umgås med min syster som var hemma äntligen från USA och såklart fira. Och i år blev det inga banderollsmålningskvällar, ingen megafonskrikande. Utan jag pustade ut, kramade om systern och mamma och tänkte att det här är ändå två av de starkaste personer jag kände. 
 
Att säga att jag pustade ut helt är nog att ta i, dock, för jag hann ju ändå baka tårta och gå i parad. 
den välsmakande tårtan plus femtastiska cupcakes smakade
IMG_7108-2
och gick åt som smör
IMG_7111
varför säger man ens "gick åt som smör"? Här får ni en till vinkel på chokladmönstret (monstret) som vi kastade över mina noggrant placerade frostingstjärnor  
IMG_7113
och en close up. Också kallad 'det kom en enda bit choklad innanför märket, och det syns veeeeerkligen inte att vi har pillat bort det när frostingen redan hade torkat' 
IMG_7126-2
IMG_7129
åsså jag dårå, nonchigt placerande vårblommor bakom örat. 
IMG_7131-2
sen var det ju demonstration och jag blir så fruktansvärt dålig på att fota när jag demonstrerar. Framförallt när någon placerar en banderoll i min famn. Nåväl. Det var kul att bära banderoll och skrika slagord. 
 
Stora kramar på er! 
och juste, citatet i titeln är ju från grym-grymma Gloria Steinem
#1 - chrissy

fy fan va fin tårty!!!!

Svar: Alltså omg ja. kram. :)
Isolde