Dansar i april

there's a way to catch your dreams without falling asleep
nog min mest upptagna vecka sedan terminen började och jag vaknar sjuk. nåväl, en dag hemma tittande på glitter, läsande ikapp i böcker och highlight:ande i politiska dokument kan jag väl unna mig, när spyhinken ändå måste stå där evigt påminnande om min krasshet.
tänkte att ni skulle få ta del av veckan som kommer, får se hur mycket jag hinner bli frisk till! 
☼ ikväll ska jag på Ung Vänster möte där vi har lite kickoff och liknande
☼ imorgon har jag utbildning i att hålla Gasque
☼ och på onsdag ska jag på utflykt med klassen och kolla på trä. får verkligen hoppas på att jag är frisk då det är muchos obligatoriskt
☼ och på onsdag har jag en dansträning som jag ska få gå på
☼ torsdag bärs det iväg för då ska vi handla in mat som ska
☼ lagas på fredag, mat till över 80 personer blir det
☼ och på fredag fortsätter matlagningen, dekorationer, bordsplacering, och till slut välkomnar vi våra gäster på sittning och eftersläpp. Sen ska det städas och det går en bra bit in på
☼ söndag, som jag tänker sova bort så fort jag kommer hem. 
 
hur ser eran vecka ut? kram :)
klicka på bilderna för att komma till källan som jag hittade dem ifrån!
#1 - Linn Strömberg

Åh krya på dig!

Svar: stort tack! :)
Isolde

#2 - milina.blogg.se

Ser ut som en bra vecka :)

Svar: det var en fin vecka! :) kram
Isolde

#3 - Katta

Fin blogg du har :)

Svar: tack tack :)
Isolde