Dansar i april

läsa på stranden tills man somnar, att äta glass med sin systerson
Jag vill minnas att jag skrev här för ett tag sedan att förra sommaren var min sämsta. Och så var det nog, då jag kollade igenom mina gamla bilder ville jag bara stänga av datorn och gå därifrån. Vadå sommarlängtan, tänkte jag, jag är så jävla nöjd att jag tog mig bort därifrån. Det är höst, vinter och kanske till och med vår på västkusten, i Göteborg och på Chalmers som är min grej.
Men jag tittade inte bara ett utan två år tillbaka, till sommaren 2013, och drunknade nästan i alla fina bilder på Sudersand, hungrade efter fika hos Sylvi's döttrar, och längtade efter att ge min systerson stora pussar och oändliga picnick på stranden eller Nytorget. 
Det är inte sommaren jag hatar. Det är sommaren jag längtar till, för att göra revansch. För att visa att 2014, det var bara en parantes, för att visa att jag klarar mig.  
IMG_6851IMG_3123IMG_7477IMG_3179IMG_7678