Dansar i april

att se fram emot
om en vecka och en dag och många timmar (varför valde jag att åka 8 på kvällen?) så sitter jag på tåg mot hemstaden. Hemstaden som förvisso bara var min i 6 år, men hemstaden där jag lärde mig att hitta själv, att älska, att driva kamp och allt annat som bara tonåren kan, och inte barndomen. 
och jag ska inte göra vadsomhelst i Stockholm, utan jag ska hinna träffa gamla klasskompisar, jag ska mysa med mor och vildsvin(skött) och gå i 8e mars demo. Har till och med bokat jätteskön resa hem klockan 12 på dagen på måndag, vilket betyder att efterfest på söndag nog blir faktum. 
Ungefär såhär tänker jag att det ska se ut: 
IMG_9409
Visst att jag inte är Fi:are och visst att de nog inte har tårtkalas även i år, men tänker nog ställa mig och baka tårta hos Loke ändå. För att vi är ganska roliga och har ganska roligt i köket tsm. Kanske inte denna enorma sak, gjord på två (!!) tårtbottnar.  
IMG_9421
lyssna på grymma tal men inte se något, så kanske fota fina omgivningen istället. Alltså stämningen i denna billd <3. 
IMG_9446
och hänga med andra grymma feminister och knyta näven mot patriar-fucking-katet. 
fan vad jag längtar <3
 
har ni några planer för internationella kvinnodagen?
#1 - Skogsraah ☾

Wow :O ser hur gott ut som helst på första bilden!

Svar: åh ja :3 och jag tror vi hade typ tårta för hela Nytorget, framförallt när vännerna kom med 3 stycken till
Isolde

#2 - ISA

tårtan var ju föööör bra!

Svar: hehehe den var väldigt rolig att göra :)
Isolde