Dansar i april

två saker jag aldrig trodde att jag skulle lära mig på universitetet
IMG_7574
fota gruppbilder
 
laga mat åt 80-100 personer. 
 
Det är sant som det är sagt att detta är två saker jag verkligen inte trodde om mitt första år på Chalmers. Att jag skulle hitta så många, så nära, att jag skulle läga oändliga timmar på att planera, laga, fixa. Att jag stressad skulle gömma mig i ölkylen för att bara få lite kyla på kroppen. Att jag skulle svara "visst!" och glatt bära med mig kameran till skolan när grannföreningen vill ha lite nya bilder. Och det har varit så jäkla stressigt när jag har haft hundra andra saker att hinna med och jag har nog tagit lite avstånd från det hela nu sista månaden, men det är ändå något av det bästa jag har, och det är nog en stark anledning till att flyttet till Göteborg och starten på Chalmers har varit det bästa beslutet i hela mitt liv. 
 
Bild #2 har min kompis Emily tagit.