Dansar i april

häromdagen
visst är våren här? Själv var jag nyss ute med hunden i shorts. Visst var det väl lite att ta i men om någon timme ska det vara 15 grader här på östkusten och solen tränger sig just nu in i köket så att jag svettas här vid matbordet. Och om det är något som är vår och stockholm så är det Nytorget, där jag och mina syskon åt häromdagen. 
IMG_7585
dagen var någon innan min och mammas födelsedag, då vi skulle leta present åt mor vår. och efter en stunds letande satte vi oss i parken, som numera har konstgräs, och njöt av sushi, matlåda och sybilla, beroende på smaklökarna och åldern. 
  
IMG_7588
och som jag längtar till sådana dagar framåt i sommar, även om Nytorget och Skinnis kanske byts ut mot Slottsskogen och Vasaparken. 
 
IMG_7589
idag är alltså sista lediga dagen för mig i Stockholm. Imorgon jobbar jag och på söndag tar jag morgontåget tillbaka till Göteborg. Lite vemodigt, men framförallt väldigt väldigt skönt. Jag känner mig på något sätt redo för vardagen igen. 
#1 - ISA

den där sushin så för bra ut alltså. Mmh, brutalt sugen!

Svar: Sushi är bäst ju! :D
Frida

#2 - Anonym

gud så drömmigt med sushi i vårvädret!!