Dansar i april

min nya hobby
*tänker tillbaka till 2008* och undrar verkligen varför jag skäms så över min period av All Time Low älskande, svarta tryckta tröjor, dåligt klippt lugg på rött hår där det ofta missades en och annan fläck under färgningen. Okej, jag fattar att jag skäms över den delen. Hela det där hitta sig själv handlande om en massa fingerfärdighet i kajalritande, att ha ögon i nacken när en färgade håret själv, och att faktiskt kunna skriva på svenska när man skulle skriva känslomässiga dikter. Men det jag inte fattar är varför i samma stund som jag bytte de kläder mot kläder i mjuka mysiga färger, vågade bära kjol så ändrades mina hobbies. Jovisst, det krävde nog en del förändring för att komma ur träsket av självförakt och socialt tillbakadragenhet. Men vet ni, det finns massor som jag saknar. Så här kommer, en fullspäckad tipslista på grejer som jag gillade 2008 (eller hade gillat om det fanns då) som jag gillar även nu. KRAM!
 
en typisk bra youtubeare
doddleoddle, eller Dodie som hon heter, har två kanaler och det är en sjukt härlig mix av covers, egna grejer, collabs och challenges med andra. Den andra kanalen doddlevloggle är mycket mer personlig och mixen är så härlig. 
<3
 
 
en youtubevideo som faktiskt är från 2008. 
 
vet ej om det är någon annan som delar denna känsla? nä? kaoz.