Dansar i april

Berlin ur moBilen
Hallå hallå! Det här med att blogga från hotellet var ju en del svårare än jag trodde! Ladda upp bilder i hög kvalité = big nono då det är långsamt och glappar. Hur som! Nu har vi varit här såpass länge att vi bara har ikväll och imorgon på oss här. Sorgligt men denna resa har varit ett så bra avslut på första året som arkitektstudent. 

Såhär såg det i alla fall ut via mobilen 
Ett observatorium som i perspektiv ser ut dom en stövel
Motorcyklar övningskör framför olympiastaden
Vi äter indiskt tillsammans ute med alldeles för gullig servetris som vi dricksar massor!
Jag tycker det är så mysigt på något sätt att bara ta fram mobilkameran lite då och då. DSLR kameran har jag ju som tar bild på nästan allt på resan, medan dessa tar jag bara för att ha själv eller kanske ladda upp på instagram. Blir som ett snabbt urval av best moments.

Nu ska vi bestämma mat för ikväll, Kram!
#1 - Helene

Jag var i Berlin 2012 på klassresa i gymnasiet. Jag tyckte verkligen om den staden! Gatorna var så stora och breda - och många mäktiga byggnader. Det kändes luftigt.

Svar: Verkligen breda gator och mäktiga byggnader! Hade velat ha mer tid att undersöka allt bara
Frida